regardferfiextraruhazat webáruház, webshop
Általános Szerződési Feltételek

 

            Általános Szerződési és Felhasználási feltételek 

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve felhasználója (továbbiakban: Felhasználó) kíván lenni webáruházunknak, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF) és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért,  azt tudomásul veszi és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A Felhasználó interneten történő vásárlása feltételezi, hogy tisztában van az internet, és a saját tudásának lehetőségeivel, korlátaival. A Szolgáltatót nem felelős az internet működési hibáiért, mely akadályozza vagy meghiúsítja a webáruházban történő vásárlást.

Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

 A szerződés lényeges tulajdonságai : 

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Felhasználási feltételek 
  • A webáruházban történő vásárlás
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • A vásárlás lépéseinek bemutatása
  • A szerződés
  • Számla
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Csomagok átvétele
  • Termékszavatosság
  • Panaszügyintétés
  • Elállási jog gyakorlása
  • ÁFSZ és árak változása
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok:

 Cégnév: Mentor 2008 Korlátolt Felelőségű Társaság

 Székhely: 6727 Szeged, Göndör sor 7.

 Levelezési cím: 6727 Szeged, Göndör sor 7.

 Üzlethelység címe: -

 Képviselő neve: Schweickhardt Béla

 Adószám: 14338614-2-06

 Eu. adószám: HU14338614

 Cégjegyzék szám: 06-09-012557

 Kibocsátó cégbíróság: Csongrád Megyei Cégbíróság

 Számlavezető pénzintézet: Fontana Takarék

 Számlaszám:57400217-11103729

 IBAN számlaszám:HU8057400217-11103729-00000000  BIC kód:TAKBHUBXXX

 Szerződés nyelve: Magyar

 Elektronikus elérhetőség: email: regard.info@gmail.com

 Telefonos elérhetőség: Schweickhardt Béla  +3630-9535281

 Tárhely szolgáltató:  Bolthely.hu Kft
                                  3300 Eger, Pacsirta út 10/b
                                  info@bolthely.hu
   

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre 

Extraméretű férfi ruházat, ruházati kiegészítők.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak: 

-ingek

-pulóverek

-szabadidőruhák

-pólók

-rövidnadrágok, bermudák

-farmer és vászonnadrágok

-öltönynadrágok

-kabátok

-fehérneműk

-úszónadrágok

-zoknik

-övek

-nadrágtartók

-zsebkendők

-vadászruházat

-munkaruha  

Felhasználási feltételek:

-Felelőség:

A felhasználó a weblapot saját felelőségére használhatja. A szolgáltató a használat során felmerült vagyoni és nem vagyoni károkért,
bűncselekménnyel okozott , az életet, a testi épséget, egészséget károsító szerződésszegésért  nem vállal felelőséget. A
Felhasználó felel kizárólagosan a webáruház használata során tanusított saját magatartásáért, egyben köteles az érvényes  jogszabályok betartására és harmadik személy jogainak tiszteletben tartására.

Az Üzemeltető a Felhasználók által a weblapon elérhetővé tett tartalmat jogosult, de nem köteles ellenőrizni és jogellenes
tartalmat keresni, így ezért felelőséget nem vállal.

-Szerzői jog:

A webáruház tartalma (szövege, képei,stb) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, terjeszteni
tilos



 A webáruházban történő vásárlás

 A vásárlás webáruházunkban  regisztráció nélkül is lehetséges.

 Rendelés menete:  

 - Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket az webáruházból.

- Kattintson a termék képére!

- Adja meg a termék darabszámát, színét, méretét, majd kattintson a kosár ikonra.

- Ezt a folyamatot ismételje mind addig, míg az összes terméket ki nem választotta, melyet szeretne
megvásárolni

- A "Kosár" gombra történő kattintással ellenőrizheti kosara tartalmát, módosíthatja, vagy törölheti is a rögzített adatokat.

- Ezt követően jelentkezzen be, vagy regisztráljon.

- Adatainak esetleges módosítása után válassza ki a fizetés és átvétel módját.

Különösen ügyeljen e-mail, és telefonszáma pontos megadására, mert ennek hiányában  a  kapcsolatfelvétel meghiúsulhat.

-Kattintson a megrendelés elküldésére! (A megrendelés elküldésével a Vevőnek fizetési kötelezettsége keletkezik az Eladóval szemben!
)

A megrendelések feldolgozása:

Az Üzemeltető a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó a visszaigazolást 48 órán belül

nem kapja meg, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, és a megrendelt termékeket nem köteles átvenni!

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8-15 óráig.

A megrendelés leadására a megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség.

A megrendelés leadása, amennyiben munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

Teljesítési határidő a visszaigazolásban rögzítettek szerint.

A termékek adatlapján megjelenített képek általában a valóságos terméket ábrázolják, ellenkező estben ez feltüntetésre kerül!  Cégünk nem vállal felelősséget a technikai ismertetők - a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!

Előreutalás esetén, amennyiben a teljesítés meghiúsul, a termékek vételárát visszautaljuk a megrendelő részére.


Szerződés:

A szerződés nyelve magyar. A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, melyre a 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014(II.26) Kormányrendelet hatálya alá tartozik és  szem előtt tartja afogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és Tanács 2011/83/EU irányelveit.
A webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeni szerződésnek. Az Üzemeltető a szerződéseket nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

Számla:

Az Üzemeltető papíralapú számlát állít ki, melyet az áru csomagolására használt dobozba az áruval egyidejűleg küld meg a felhasználónak.

Ha a felhasználó az egyes tételekről külön számlát kér, akkor ezirányú kérését előre kell jeleznie

A megrendelt termékek megvásárlására az alábbi fizetési módok állnak rendelkezésére.

- Utánvétel - Ebben az esetben a csomag átvételekor kell fizetni az rendelés és a szállítás ellenértékét. 

- Előreutalás - A rendelés teljes értékét a vevő átutalja a bankszámlánkra.

- Készpénz - Az árut személyesen veszik át.

 

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!


  
Szállítási információk 

Webáruházunk megrendeléseinek kiszállítását a Magyar Posta Logisztikai Üzletága (MPL) teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-15 óra közötti időszakban.

Amennyiben, ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) alternatív címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. Sikertelen kézbesítés után  az át nem vett csomagot 5 napig a postán megőrzik, majd visszaküldi a webáruháznak.

Házhoz ill. csomagpontra szállítás díja: 40.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes, egyéb esetekben:

 

 1 napos házhoz szállítás           bruttó  1 950 Ft/csomag

 2 napos házhoz szállítás           bruttó  1 800 Ft /csomag

 Előre utalás házhoz szállítás esetén       bruttó   1500 Ft/csomag (2napos szállítás)

1 napos szállítás Postapontra ill. Csomagautomatához  bruttó  1800 Ft/ csomag

2 napos szállítás Postapontra ill. Csomagautomatához  bruttó  1700 Ft/ csomag

Előre utalás  Postapontra vagy csomagautomatához szállításnál   bruttó 1500 Ft/csomag

Személyes átvétel Szegeden az üzletben      ingyenes

Csomagok átvétele:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a szállítónak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő utalása esetén áll módunkban ismételten teljesíteni!

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint, vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel: A Felhasználó és a szolgáltató  közös egyeztetése után a megjelölt helyen és időben átvehető a megren
elt áru.


Szavatosság, jótállás
Kellék szavatosság: A Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény) szabályai szerint közvetlenül az Eladó-val szemben. A Vevő a kellékszavatosság érvényesítése körében választása szerint kérhet kijavítást vagy cserét, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást vagy a cserét nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére a Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot. A Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni. Ugyanakkor a Vevő a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított hat (6) hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vevő a számla bemutatásával igazolja, hogy a terméket az Eladó-tól vásárolta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság: A termék (ingó dolog) hibája esetén a Vevő - választása szerint - az előző pontban meghatározott kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. A Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényt a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás hibás teljesítés esetén: A szavatossági igények intézése. Az Eladó a nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényekkel kapcsolatban a 19/2014. (IV.19.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el, melynek értelmében az igényről jegyzőkönyvet vesz fel, amelyben rögzíti, a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez ) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát, c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját ,d) a hiba bejelentésének időpontját, e) a hiba leírását ,f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá g) a szavatossági igény rendezésének módját, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát. Ha az Eladó a szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a Vevő által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv tájékoztatást tartalmaz arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a Vevő a megyei kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Ha az Eladó a Vevő szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon értesíti a Vevőt. A szavatossági igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
Panaszkezelés, jogorvoslat, felügyeleti szervek
Panasszal, szavatossági igénnyel kapcsolatban az Eladó Vevőszolgálata áll a Vevők rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:  Vevőszolgálat levelezési cím: 6727 Szeged, Göndör sor 7., telefon: (+36-30 -9535281, email: regard.info@gmail.com . A Vevő a fenti elérhetőségek egyikén jelentheti be igényét, melyet az Eladó a lehető legrövidebb időn belül elbírál. A Vevő jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz vagy szakmai kamara mellett működő Békéltető Testülethez. Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Békéltető Testület igénybevétele esetén köteles a testületi eljárásban együttműködni.

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét  megtekintheti:
http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579
 Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
 
Online vitarendezés

Az online vásárolt termékkel kapcsolatban felmerült panasza esetén az Európai Bizottság által
létrehozott: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.clooselaguage
weblapon keresztül kezdeményezheti vitás ügyének bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platformon az űrlap kitöltésével nyújthatja be panaszát. Az űrlaphoz célszerű csatolni minden dokumentumot, mely panaszát alátámasztja.


Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

-Fogyasztóvédelmi hatóság:

Csongrád Megyei Kormányhivatal Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály,
Fogyasztóvédelmi Osztály
Osztályvezető: Petrik Sándor
Cím: 6728 Szeged, Kereskedő köz 3-5.
Postacím: 6701 Szeged, PF: 542.
Telefonszám: +36 62 680 530
Telefax: +36 62 680 531
E-mail:fogyasztovedelem@csongrad.gov.hu

 -Szeged Megyei Jogú Város Címzetes Főjegyzője 6720 Szeged, Széchenyi tér 11


 Elállási jog

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolható.
Vásárlástól elállás:Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphet és a termék visszaküldése esetén követelheti a kereskedőtől a kifizetett összeg visszatérítését.
Az elállási jog: Termék megrendelése esetén a termék átvételétől számítandó az elállási határidő. Lényeges, hogy elállási jog a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolható
Elállási jog időtartama: A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhet az elállási joggal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.
Termék visszaküldése elállás esetén:Elállás esetén a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül kell visszaküldeni (postára adni, vagyis intézkedni az elküldés iránt) a vállalkozásnak:
A termék átvétele a napjának igazolása: A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján igazolhatják az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyelni kell arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 napos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet.
A szerződéstől való elállás közlése az eladóval: Elállási szándék szóban (telefonon), postai úton, vagy e-mailben jelzett egyértelmű nyilatkozattal, valamint a Korm. rendelet mellékletében található nyilatkozat-minta útján közölhető. Az utólagos bizonyíthatóság érdekében javasolt, hogy az elállási nyilatkozatot elsősorban az eladónak a webáruház honlapján közzétett e-mail címére kell küldeni. Természetesen, amennyiben a vállalkozás rendelkezik üzlethelyiséggel vagy vevőszolgálattal, az elállási nyilatkozat személyesen is átadható és az eladóval igazolt módon átvetethető.
A szerződéstől való elállás következménye: Elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket saját költségen haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül kell visszajuttatni az eladó vagy az átvételre jogosult meghatalmazott személy részére, az eladó pedig köteles haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül napon belül a fogyasztó által kifizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket (tehát pl.: a szállítási, csomagolási díjat is) visszatéríteni.
A fogyasztó által viselt költségek a szerződéstől való elállásakor: Elálláskor kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének közvetlen költségét köteles viselni (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési kötelezettségről nem tájékoztatta a vásárlót), ezért a termék nem adható fel utánvétellel vagy portóval.
Nem élhet elállási jogával a Fogyasztó: Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján, vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató , vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak, vagy olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.     

ÁFSZ és árak változása:                                                           
A szolgáltató az ÁFSZ-t és a webáruház  termékeinek árát jogosult nem visszamenőlegesen módosítani. A változtatás a honlapon megjelenéssel lép érvénybe, és az azt követő tranzakciókra érvényes.


Bevásárlókosár

Kérjük, lépjen be.

Elfelejtett jelszó
Regisztráció
Nem tudok belépni


Webáruház készítés és bérlés

0.05 mp